Śniadanie wegetariańskie , super zdrowe




Dziś przygotowałam bardzo zdrowe i pełne energii śniadanie, dla osoby, która miała na sobie nowotwory, dla osoby mającej przeróżne dolegliwości...oraz dla siebie samej, gdyż również ja ..potrzebowałam zastrzyku energii i...słońca.

To proste i bardzo smaczne śniadanie, wyjątkowo smakuje.

Składniki warto mieć w domu, są lekarstwem nawet na każde  „mam ochotę na małe co nieco”

-jabłka
-mandarynki
-nasiona chia
-jagody goji
-jogurt u mnie brzoskwiniowy
-mąka migdałowa premium u mnie od OLVITA
-olej ze słodkich migdalów, tłoczony na zimno, nieoczyszczony , u mnie od OLVITA
-orzechy PECAN łuskane u mnie od SKWORCU
-ananas kandyzowany u mnie od SKWORCU
-pestki dyni

Wlej ulubiony jogurt do miseczki. Dodaj 1 łyżkę nasion Chia oraz jagody Goji..Wymieszaj.



Obierz jabłko, pokrój na małe plasterki i wymieszaj z jogurtem.



Dodaj łyżeczkę mąki migdałowej premium.
Mąka migdałowa smakuje...jak migdały. Nie została dodana tutaj przypadkowo.


Mąka migdałowa zawiera w swym składzie m.in. wapń, fosfor, potas, magnez, cynk, kwas foliowy oraz witaminy A, E oraz witaminy z grupy B. NNKT regulują poziom cholesterolu we krwi. Mąka migdałowa ze względu na swój skład polecana jest osobom dbającym o utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi. NNKT wykazują również pozytywny wpływ na mózg, wzrok i układ nerwowy, co ważne jest w każdym okresie życia. Natomiast witamina A i E to silne antyutleniacze wspomagające walkę organizmu z procesami nowotworowymi. Mąka migdałowa podobnie jak mąka arachidowa zawiera kwas foliowy i jest polecana kobietom planującym zajście w ciążę .
Ja dodalam jedną łyżeczkę, od serca.
Dodaj jedną łyżeczkę oleju migdałowego.



Wszystko dokładnie wymieszaj. Jogurt przyjmie lekko migdałowy smak i kolor.

Pokrój drobniutko garść orzechów PECAN i dodaj do całości, ale już jako dekorację, nie mieszaj.


Dodaj kostki ananansa kandyzowanego.


Następnie pestki dyni oraz mandarynke w cząstkach.

Życzę smacznego i dużo zdrowia oraz energii!



Komentarze

  1. dzisiaj miałam podobne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zdrowe śniadanka, u mnie co 2 dni obowiązkowo owsianka i to z różnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja o ja...tak właśnie lubie, szybko i bez dawek !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pytaj o wszystko, komentuj , podziel się swoją radą . Cieszę się, że ze mną jesteś, rozgość się na dłużej!

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Di me:

Benvenuto nel mio Piccolo Regno! Non sei venuto qui per caso, vedrai! Mi chiamo Kasia e sarò felice di mostrarti la mia cucina, direi che anche le due cucine: polacca e italiana. Ti farò toccare, annusare, assaggiare, pesare e mescolare con me. Ti porterò in due mondi semplici: la cucina italiana - che ho avuto la fortuna di assaggiare per oltre sedici anni, e ti mostrerò quanto quest'avventura possa essere amorevole, semplice, gustosa, non complicata, ma anche imprevedibile e piena di sapori! Passeremo anche alla cucina polacca, dove le prelibatezze sono equilibrate, pensate e ripensate, tradizionali con un pizzico del mio punto di vista, idee e sperimentazioni con il gusto. Ci sposteremo da una cucina all'altra. Quindi indossiamo i grembiuli, cuciniamo qualcosa insieme. Chiedi di tutto, commenta, condividi i tuoi consigli. Sono contenta che tu sia con me, accomodati e buon appetito!