środa, 18 marca 2015

Śniadanie wegetariańskie , super zdrowe




Dziś przygotowałam bardzo zdrowe i pełne energii śniadanie, dla osoby, która miała na sobie nowotwory, dla osoby mającej przeróżne dolegliwości...oraz dla siebie samej, gdyż również ja ..potrzebowałam zastrzyku energii i...słońca.

To proste i bardzo smaczne śniadanie, wyjątkowo smakuje.

Składniki warto mieć w domu, są lekarstwem nawet na każde  „mam ochotę na małe co nieco”

-jabłka
-mandarynki
-nasiona chia
-jagody goji
-jogurt u mnie brzoskwiniowy
-mąka migdałowa premium u mnie od OLVITA
-olej ze słodkich migdalów, tłoczony na zimno, nieoczyszczony , u mnie od OLVITA
-orzechy PECAN łuskane u mnie od SKWORCU
-ananas kandyzowany u mnie od SKWORCU
-pestki dyni

Wlej ulubiony jogurt do miseczki. Dodaj 1 łyżkę nasion Chia oraz jagody Goji..Wymieszaj.



Obierz jabłko, pokrój na małe plasterki i wymieszaj z jogurtem.



Dodaj łyżeczkę mąki migdałowej premium.
Mąka migdałowa smakuje...jak migdały. Nie została dodana tutaj przypadkowo.


Mąka migdałowa zawiera w swym składzie m.in. wapń, fosfor, potas, magnez, cynk, kwas foliowy oraz witaminy A, E oraz witaminy z grupy B. NNKT regulują poziom cholesterolu we krwi. Mąka migdałowa ze względu na swój skład polecana jest osobom dbającym o utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi. NNKT wykazują również pozytywny wpływ na mózg, wzrok i układ nerwowy, co ważne jest w każdym okresie życia. Natomiast witamina A i E to silne antyutleniacze wspomagające walkę organizmu z procesami nowotworowymi. Mąka migdałowa podobnie jak mąka arachidowa zawiera kwas foliowy i jest polecana kobietom planującym zajście w ciążę .
Ja dodalam jedną łyżeczkę, od serca.
Dodaj jedną łyżeczkę oleju migdałowego.



Wszystko dokładnie wymieszaj. Jogurt przyjmie lekko migdałowy smak i kolor.

Pokrój drobniutko garść orzechów PECAN i dodaj do całości, ale już jako dekorację, nie mieszaj.


Dodaj kostki ananansa kandyzowanego.


Następnie pestki dyni oraz mandarynke w cząstkach.

Życzę smacznego i dużo zdrowia oraz energii!



4 komentarze:

  1. dzisiaj miałam podobne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zdrowe śniadanka, u mnie co 2 dni obowiązkowo owsianka i to z różnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja o ja...tak właśnie lubie, szybko i bez dawek !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, każdą radę, sugestię... Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło !