niedziela, 24 maja 2015

Mega zdrowe śniadanie dla dzieci...i nie tylko!





Zacząć dzień zdrowo i kolorowo to gwarancja na udane kolejne godziny.Otaczajmy się swieżością, kolorami, bawmy się jedzeniem, eksperymentujmy ze zdrową żywnością...kupujmy od lokalnych dostawców, od chłopa na rynku...
Śniadanie dla dziecka to posiłek najważniejszy.
Najwazniejszy dla każdego z nas!

Składniki
-bułka graham z dobrej piekarni- to bułka ciężka, zbita, to taka , która „dłużej się je”
-świeże masło opcjonalnie
-papryki czerwona i zielona
-rzodkiewka
-pomidor
-seler naciowy
-ogórek
-bazylia
-kilka kropel sosu sojowego z octem balsamicznym z Modeny zamiast soli

Pokrój bułki na kromki i posmaruj masłem.
Ułóż wesołą kompozycję na talerzu.
Moje dzieci uwielbiają takie jedzenie, nie grymaszą, gdyż na takim jedzeniu rosną.
Czym skorupka za młodu nasiąknie......


Smacznego!



2 komentarze:

  1. Pyszne śniadanko. Też bym takie zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że nie tylko dla dzieci! Kto by się nie skusił na takie zdrowe pyszności?! Mniam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, każdą radę, sugestię... Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło !